In Koh Lanta

Vet att jag har varit ytterst dalig pa att blogga! Anledningen: Jag har det for alldeles underbart har for att ens orka tanka pa att satta sig vid en dator eller gora nagot av allt det dar man e sa beroende av att gora nar man e hemma (jag vill aldrig aka hem)
En av de roligaste sakerna med att resa sohar e att man traffar sa mycket orginella, unika o skona manniskor. Folk som e som ingen annan. Pa Koh Samui traffade vi en riktigt fet o skon (haha) gubbe fran Surrey som va helt underbar. Han hade levt ett riktigt roligt liv o nar tusse va ivag o tog massage (love thai massage) sa satt vi o snacka som fan. Vilket liv o vilken manniska! Traffat pa riktigt skona kanadensare har dar vi bor nu ocksa. Mamman e sa gullig att man bara vill ata upp henne (plus att hon tycker jag e jatte rolig, gillar nar folk tycker jag e rolig, typ de basta jag vet, haha)
Nu e vi som sagt pa Koh Lanta.. Skit fin o som ligger i sydvastra Thailand. Innan va vi pa sydostra.. Pa Koh Samui och Koh Panhjan. Det har e tusen ganger battre o finare! Blev faktiskt valdigt besviken over sydostra thailand. Aldrig varit pa den sidan tidigare o de va inte alls lika fint som de e har pa sydvastra. Vi har hyrt moppe nu i tva dagar o aker runt till fina badstrander. Ska dra in i en grotta o vandra senare. Imorgon blir det snorkling pa PhiPhi Island (dar jag o frida va forra aret) o massa andra fina stallen. Snorklingen i Thailand slar fan allt annat! Grymt. Nej, nu ska vi dra ivag med moppe. Har sett en skit fint vit strand med helt klart vatten som vi ska aka till.

Puss pa alla underbara hemma. <3

Har tagit tusen fina bilder men pallar inte sitta o pilla med det pa den har troga datorn. Istallet lagger jag ut en bild som tusse la upp pa facebook fran sin telefon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0