torsdag

Hade en mysig kväll i tisdags med min lilla Tarzi. Vi åt massa gott, kollade på film och pratade. By the way, se INTE 127 hours. Seriöst den sög ju? Allt som hände va att han satt fast i en klippa och hallucinerade typ hela filmen. Igår när jag kom hem städade jag, drog o mötte linnie och sara för lite hårshopping och träffade min fina dani en snabbis. Sen chillade jag med paps hela kvällen kollade på filmen Grown Ups, sjukt bra! Riktig feel good film och det gillas!
Nu sitter jag och målar naglarna (ovanligt, känns som att de enda jag gör är att måla naglarna) och sen ska jag iväg till Gränby C för en intervju på Expert, haha får se hur det går! Ikväll blir det jobb 15.45-22.

Japp, that's it! Livet är fint men jag skulle ändå inte banga på att befinna mig på en husbåt i Kerala just nu.


Kommentarer
Postat av: Åsii

Jaaa hihi för MUF blir det nog nästa vecka, puss på dig fina duu<3

2011-03-31 @ 11:03:28
URL: http://asssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0