Thailand, Bangkok

Sitter pa flygplatsen i Bangkok, jag och min lilla lilla Frida ska flyga vidare till Krabi om cirkus en halvtimme. Hursom, inte alls det som e det viktiga. Det viktiga e ju att vi faktiskt fick traffa underbara Aida igar i Bangkok. <3 Vi gick runt i ett shoppingcenter sa stort att jag aldrig sett nat liknande. Sen var vi ute och partade hela natten. Alskade Bangkok (det lilla jag hunnit se av de) och skulle garna vilja atervanda hit. Men fan vad vasterlandskt det e har. Sa himla mycket turister. Nastan lite trakigt. Men hade en underbar natt igar med fina vanner.

Har egentligen inte sa mycket att skriva. Eller egentligen har jag val for mycket att skriva, sa det slutar med att det blir tomt i skallen istallet.
Har brakat ganska mycket med kackerlackor pa senaste tiden. Tidigare var dom ingenstans och nu e dom plotsligt overallt. Feta e dom ockso. Feta som fan. Har jag nagonsin sagt att jag hatar kackerlackor? Det e de varsta jag vet. I Sri Lanka hade vi sa javla mycket kackerlackor. Sa vi sov med lampan tand och myggnattet valdigt hart omslutet runt sangen.

Haromdagen satt jag och Frida och at pa en restaurang. Jag blev ju inte lite radd nar jag kanner nat som ror sig pa mitt kna. Tittar ner och da sitter en ekorre i mitt kna och tittar pa mig som att han e beredd att hoppa upp o bita mig i ansiktet. Jag tog ner honom fran knat men han vagrade ge sig. Forsokte komma mot mig igen hela tiden, vet inte om han kanske bara blev galet kar i mig, att han alskar mig for den jag e eller om han helt enkelt var ute efter att doda.


Puss.

Kommentarer
Postat av: aida

fyfan vad nice det var att traffa er! njut av dina sista dagar nu annafisa! ses snart i uppsala igen :) puss ta hand om er!

2011-03-08 @ 08:14:17
Postat av: sofialinnéa

asså det här inlägget är det roligaste jag läst i hela mitt liv.

2011-03-09 @ 01:51:09
URL: http://comearound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0