Sri lanka, Negombo

Aker fran Sri Lanka till Thailand imorgon. Veckan har gatt skit snabbt. Vi akte pa nan tur runt vid Sri Lanka kusten. Gillar Sri Lanka jatte mycket. Det e som ett mindre och lite mer "civiliserat" land an Indien. Men maste faktiskt saga att jag saknar Indien. Fantastiska, underbara Indien. Som frida sa, Indien e verkligen ett organiserat kaos.

Hursom, pa ett stalle har i Sri Lanka som heter Mirisa sa sag vi ca 15 bla valar. Fran en bat med endo. Harlig kansla.

Jag har helt tappat min motivation till att blogga. Orkar liksom inte sitta vid en dator o skriva nar de finns sa mycket annat harligare att gora. Synd dock, borde dokumentera sa jag kommer ihag allt sen, menmen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0