Phiphi island, Thailand

Fina, underbara Thailand! Kanske inte det mest spannande landet jag har varit i, det e som att vara i Sverige bara att de e javligt vackert o varmt. Men jag alskar de endo! 
Efter bangkok akte vi till Krabi till ett stalle som heter Ao Nang, dar lag vi mest pa stranden och tog de lungt. Men vi begav oss aven ut pa en  snorklingtur i solnedgangen. Vi stannade vid fyra oar o snorklade. Det sporegnade o askade nastan hela tiden sa pa ett stalle vagade jag inte hoppa i vattnet pga oskan. Men fy vad fint det var! Pa ett stalle vid Chicken Island snorklade vi med massa massa skinande fiskar (glomt bort namnet pa dom) vi matade dom med ananas under vattnen och da kom det bara fler o fler. Underbar kansla. Sen akte vi till en o och grillade i solnedgangen. Efter det tog vi ett kvallsdop da det var helt kolsvart o sa var det massa plankton som drog upp solljus (vet inte riktigt vad dom hette heller) sa det sog ut som att man simmade i rymden. Det var kolsvart o sa var det massa lysande "stjarnor" i vattnet. Underbart!
Vadret har har dock vart ganska daligt. Regnat varje dag men e lite soligt da och da ockso so man kan inte klaga!
Har aven vart pa en massa thai massage och jag med mina ryggproblem har blivit helt beroende! Jag ligger o stonar o later som att jag ska fa en orgasm narsomhelst. Det gor sa ont men de e ando sa skont. Dom gar pa en o slar o trycker o allt mojligt.

Idag tog vi en farja over till Phiphi oarna, sa sjukt vackert. Mycket battre an Ao Nang. Har ska vi nog stanna tills jag mst tillbaka till Bangkok for att ta flyget hem till lilla Uppsala igen. Men jag har planer, en massa planer! Kanns som att jag antligen har fatt lite perspektiv pa vad jag vill gora med min framtid. Aven om det bara e lite planer so kanns det skont att inte kanna sig helt javla nollstalld som jag brukar gora.

Aja, puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Charlotte Persson

Goddag! vad rolig din blogg verkar vara. lär med all säkerhet läsa dina inlägg lite mer! =P Ha en kul dag =P

2011-06-27 @ 12:44:36
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0