Back in Uppsala..igen

Nu är jag hemma i gamla Uppsala igen. Kändes skönt det första dygnet men nu känns det bara deppigt och jävligt. Ska försöka göra det bästa utav situationen, som jag alltid gör. Vaknar så jävla tidigt också och är skit pigg. Inte finns det något att göra på morgnarna heller. Så sitter här helt uttråkad. Men tänkte dra till Sebbe och hälsa på mina syskonbarn, kanske ta en promenad i vårsolen..
Helst skulle jag bara vilja vara i Indien nu med min fina Frida. Saknar henne så mycket. Jag är helt fascinerad över vilken fin människa hon är! Så otroligt glad över att jag lärde känna henne.

Nej, nu måste jag göra något. Får TUPPJUCK av att bara sitta här och uggla.



Saknar den här tiden som fan.


Kommentarer
Postat av: frida

ALSKLING! kom tillbaka :(

2011-03-20 @ 18:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0