P&L

Piss & Line (böt namn på festivalen eftersom att hela festivalen bestod av ett evigt köande och självklart ett evigt pissande från både mig & andra...pissade överallt & ingenstans typ) var hur jävla amazing som helst. Det var ett sånt jävla härligt gäng som campade ihop & fy fabian vad jag älskar människor! Trots att jag var sjuk hela resan så hade jag det alldeles fantastiskt! Det BÄSTA av allt var ändå Deadmau5. Alltid tyckt att han är GRYM! Men live var han EPISK! Herre! Har inga bilder än, eftersom att pucko jag tog med mig en kamera som batterierna var slut på. Sån är jag, sån är jag!

Nepp, nu ska jag dra & fika med min buddy Aram the Man!

TACK för världens bästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

miss it. löjlig tjej but i doooooooooo!

2011-07-04 @ 19:24:28
URL: http://colaburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0